imornimornimorn!

shitshitshit! imorn flyttar jag till Strömsholm!!!? har nog inte riktigt fattat det än men SHIT vad kul! är så himla taggad! det kmr bli BÄST!

är iaf hemma från den FLOTTA GALAMIDDAGEN idag!! (eller?) nejmen det var kuult! och för er som inte vet så fick gulliga sixten eldsjälspris!!

nej nu ska jag nog börja packa lite...? eller så går jag upp typ 6 imorn och packar då! man måste ju vänja sig! (TAGGAD IGEN!)

här kmr jag hänga i minst 3 år framöver då!? nästa gång jag bloggar är jag dääär!






Kommentarer
Postat av: amanda

Vad gör du i strömsholm kvinna, och var tusan ligger det! :O

2010-08-27 @ 17:42:17
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0