5 läsare!

Först måste jag bara säga att jag är impad av dom FEM läsare som läser min blogg dagligen, utan att jag uppdaterar, haha!

Nu är jag iaf hemma i Uppsala över helgen, och det känns ärligt talat lite.. konstigt.. Jag trivs liksom mycket bättre "hemma" på Strömsholm! Jag ÄLSKAR verkligen det stället! Från första dagen kände man sig liksom hemma.
ALLT är perfekt! Kan inte bli bättre! Living the dreeaaam!

Har hunnit med en hel del sen sist, bland annat shopping, massa introduktioner, skola, stalltjänster, ridning, roligt folk, och nollning! Det har vart maassa kult! Har också till er & min stora glädje äntligen fått en "tag" till datasalen, så nu har jag internet!! WOHO!
I veckan tänkte jag kanske lägga upp lite bilder på anläggningen, lite info om vad allt det här är haha. Och självklart en "dagens outfit"! ;)

Så ni fem tappra läsare (Sara, Linda, Becca, Vanja, Josse?!) HAHA, keep it up!

PUSS



Kommentarer
Postat av: jossan

är en tapper läsare :D

2010-08-28 @ 16:25:58
Postat av: linda

alltid trogen läsare :D

2010-08-28 @ 17:16:51
Postat av: ingrid

haha jag är också lite trogen!

2010-08-28 @ 20:21:43
URL: http://iingridpersson.blogg.se/
Postat av: bec

troooooogen :) fast glömde bort din blogg i helgen .. fast kult idag när de va massa inlägg hihi :D

2010-08-29 @ 20:57:27
Postat av: bec

troooooogen :) fast glömde bort din blogg i helgen .. fast kult idag när de va massa inlägg hihi :D

2010-08-29 @ 20:57:43
Postat av: christine

Jag kommer lätt läsa din blogg :D Hoppas du har det bra <3

2010-08-29 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0