Att rida Jens Fredricssons häst!

Jahapp då har man ridit en av Jens Fredricssons hästar också!
Red ut en runda i skogen, till slottet och runt galoppbanan på fina Medina! Underbart. Sen red jag Mys (jens hästskötare) häst Laptop Memory "loppan". Underbar häst, superkänslig och lyhörd. Red ett ganska hårt pass på tågbanan och hoppade lite över en bock, fick mkt hjälp av My också! Som sagt UUUUNDERBART!!

Sen blev det att rykta massa av Jens fiiiiina hästar! Bland annat hans galet snygga godkända avelshingst Colmar!

Dessutom ska jag rida Loppan på träningen för Jens Fredricsson, TACK MY!! Så jäääävla taggad! :D:D:D



Supersnygga Colmar!


Och här har vi Medina, Jens sto jag red idag! Lovely!

HA DET BÄST, FÖR DET HAR JAG! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0