Konsekvenserna av en försovning...

Det är INTE roligt att försova sig på Strömsholm kan jag tala om!

Så självklart lyckades jag försova mig igår morse.
Jag skulle ha dressyrträning för Agneta kl 8.30, och vaknade kl 9.15... Fick minst sagt panik. 

Det hela började med att jag fick ett "privat samtal" med Agneta själv i hög person, där hon berättade vilka enorma konekvenserna detta fick för hästen, ridläraren, gruppen, klassen, mig själv osv.  

Men när man försovit sig räcker det knappast med en personlig "utskällning", tvärt om.
Så kort därefter tog hon upp vikten av att INTE försova sig och hur oerhört viktigt det är att inte försova sig osv, inför hela klassen, självklart med syfte på mig, hehe.

Senare under dagen tog även vår mentor upp i princip samma sak på klassrådet.

Och sist men inte minst tog även stallförman upp det under stalltjänsten inför hela gruppen.
Man kände sig liiiite träffad...?

Så kort och gott tänker jag aldrig mer försova mig, inte på Strömsholm i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0