Sköthäst

Vi har fått reda på vilka sköthästar vi har fått nu också!
Jag har ett sto som heter Rebelia, brun, stor och jättesöt! Ska ta reda på mer om henne imorn tänkte jag, lära känna henne lite mer och så.
Enda nackdelen än så länge är väl att hon har ringorm just nu..... inte så superkul kanske. menmen.

Var även hos Jens hästar och hjälpe My att beta lite hästar. Bland andra Medina och Cavat. 
Cavat är den mest kräsna hästen jag träffat! Han sprang runt med mig på gräset och letade efter de perfekta grässtråna. På 10 minuter tog han ca 5 små tuggor. Resten av tiden stod han och glodde på mig som att han tänkte: "Är du DUM eller? tror du jag ska äta det HÄR gräset?!?!" HAHA

Meen, är man stjärna så är man...?! Jordens finaste är han iaf!


Cavat & Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0