Back to school! <3

Jahapp, då har man vart hemma i uppsala i TRE veckor nu då(!?) Hur klarade man det då?
Saknar Strömsholm så HIMLA mycket nu! Ska bli sjukt skönt att komma hem igen!
Lovet har i princip "bara" bestått av att träffa de flesta av mina underbara vänner, även fast jag inte hann träffa alla:(
ni betyder MYCKET! Love u all! <3

Jag ska i alla fall komma igång med bloggandet igen efter mycket tjatande haha. Lovar att uppdatera minst några gånger i veckan i alla fall!

Så länge bjuder jag på en bildbomb! YEEAH!

stallplan och vita stallet där jens hästar står




jag å fina loppan (jens hästskötare My's häst jag brukar rida om ngn missat)

haha jag och loppan är glaada!

här får ni en bild på lilla luuvisa också! (jaajemen vi har ben&jerrys glassbar här i västeråås!):D

loppis solar <3


min sköthäst rebelia


fiiina lilla coco chanel (coco), en av "våra" 2 hundar <3

PUSSPÅER SÅLÄNGE!


Kommentarer
Postat av: jenny

tjoho :D

2011-01-11 @ 22:49:19
Postat av: rebbee

ÄNTLIGEN!!!

2011-01-15 @ 21:39:32
URL: http://angeldahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0